مجید فتاحی
دانشگاه ازاد اسلامی واحد ساری
مجید فتاحی
دانشگاه ازاد اسلامی واحد ساری
عضو هیت علمی دانشگاه
مدرک تحصیلی
دكتري
دانشگاه محل تحصیل
ساری
مرتبه علمي
استاديار
تلفن محل اشتغال
09111119115
پست الکترونیک
majid.fattahi59@gmail.com
تاریخ عضویت
4 آذر 1394
اطلاعات شخصی
مقالات در نشريات
بقیه اطلاعات
تماس با پژوهشگر
مدیریت بازاریابی
ابطه بین تجانس تصویر فردی با رفتار مشتریان(مطالعه موردی: محصولات لوازم خانگی LGشهرستان بابل)
15 اسفند 1396
مدیریت بازاریابی
eWOM through social networking sites and impact on purchase intention and brand image in Iran
15 اردیبهشت 1397
گرافیک و مهارت های رسانه
فتوشاپ
این دیزاین
ایلوستریتور
فلش
کورل
سینما چهاربعدی
مهارت های برنامه نویسی
دریم ویور
Php/Sql
جاوا اسکریپت
وردپرس
دروپال
مهارت های طراحی
طراحی گرافیک
طراحی وب
چاپ طراحی
همه (92)
مقالات در همايش ها (88)
چاپ كتاب (3)
پروژه هاي پژوهشي (1)
لیست موارد
ارائه الگوي بهينه توسعه ظرفيت ترانزيتي منطقه ويژه اقتصادي بندر امير آباد
پروژه هاي پژوهشي
مقایسه ی تئوریکی تجربی آسی بشناسی مدیریت منابع انسانی در شرکتها
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران با آمادگی در تحول سازمانی و همدلی سازمانی اداره برق شهرستان اهواز
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش رهبری دانش محور در شیوه های مدیریت دانش و نواوری
مقالات چاپ شده در همايش ها
رتبه بندی عوامل تأثیرگذار بر انتقال دانش
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ساختار سازمانی در سازمان شهرداری قائم شهر
مقالات چاپ شده در همايش ها
مروری بر کارکرد و بکار گیری شبکه های اجتماعی در بازاریابی
مقالات چاپ شده در همايش ها
بازاریابی بانکی از طریق رسانه های اجتماعی
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی نقش رنگ در طراحی عناصر هویت بصری (لوگو، بسته بندی، لباس) برند
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیر توانمندسازی نیروی انسانی در کارآفرینی بر بازاریابی بینالملل در کسب وکار کوچک و متوسط
مقالات چاپ شده در همايش ها
شاخص اقتصاد دانش بنیان در ایران و مقایسه آن با کشورهای منتخب در منطقه و جهان
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی عوامل موثر بر قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی یارانه ای
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه درگیری محصول، ریسک درک شده و اعتماد مورد انتظار با قصد خرید در تجارت الکترونیک
مقالات چاپ شده در همايش ها
اعتماد مصرف کننده به برند : اعتبار برند، مزیت برند و آگاهی برند
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش تبلیغات و مشوق های فروش در شرایط برندهای برابر
مقالات چاپ شده در همايش ها
آسیب شناسی مراکز رشد واحدهای فناور
مقالات چاپ شده در همايش ها
سنجش تفکر استراتژیک مدیران صنعت شیشه ایران
مقالات چاپ شده در همايش ها
سىجش فرصت طلبی هوشمندانه در بین مدیران صىعت شیشه ایران از طریقمدل گلدمن
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه هوش سازمانی و کیفیت خدمات با عملکرد سازمانی
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر کیفیت زندگی کاری
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر هیجان مصرف بر رضایتمندی مشتری
مقالات چاپ شده در همايش ها
شناسایی و رتبه بندی موانع رسیدن ایران به سازمان تجارت جهانی
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه گردشگری و کار آفرینی
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر ورود کالاهای قاچاق بر بازار های داخلی
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش دانشگاه های کارآفرین در توسعه کارآفرینی
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش تجارت الکترونیک بر کارآفرینی
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش مولفه های استراتژیک اثربخش بر جذب گردشگری الکترونیک
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی عوامل موثر بر مشارکت کارکنان در سازمان
مقالات چاپ شده در همايش ها
عوامل موثر در رفع موانع کارآفرینی در ایران و بومی سازی آن
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت در بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه رضایت شغلی با رفتار شهروند سازمانی در سازمان ها
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش کارآفرینی در توسعه اقتصاد مقاومتی
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه مدیریت کیفیت جامع و فن آوری اطلاعات با عملکرد سازمان
مقالات چاپ شده در همايش ها
تحلیلی بر تاثیر بازاریابی رابطه مند در توسعه گردشگری روستایی
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش شرکت های دانش بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش تجارت الکترونیک در بنگاههای تجاری
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش بندر امیراباد در توسعه کارآفرینی
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیر رهبری تحول گرا بر اقتصاد مقاومتی
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر نوآوری استراتژیک با رویکردی آینده پژوهانه در صنعت هوانوردی
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر بازاریابی گردشگری روستایی بر توسعه پایدار
مقالات چاپ شده در همايش ها
اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش به خرید محصولات سبز با تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی انگیزه ضد انطباق، تأثیر اجتماعی و اعتماد در پذیرش بانکداری اینترنتی
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر نوآوری و خلاقیت بر بازاریابی رابطه مند و عملکرد سازمان ها
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیرات هوش هیجانی بر رضایت شغلی و عملکرد سازمانی
مقالات چاپ شده در همايش ها
شناسایی عوامل موثر بر توسعه فناوری های نوین در صنعت نفت ایران
مقالات چاپ شده در همايش ها
رتبه بندی عوامل تاثیر گذار بر انتقال دانش
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر فروش محصولات ورزشی
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی روشهای بازاریابی فضای مجازی و رسانه های نوین اجتماعی
مقالات چاپ شده در همايش ها
شناسایی روش های نوین ارائه خدمات و طراحی محصولات جدید
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی اثر واسطه ای شیوه های راهبردی (استراتژیک) منابع انسانی در مدیریت دانش و عملکرد سازمان ها
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیر عوامل فرهنگ سازمانی بر استقرار فرآیندهای مدیریت دانش در سازمان با استفاده از تئوری مجموعه های فازی
مقالات چاپ شده در همايش ها
مطالعه و بررسی تبیین دیدگاه کارکنان در مورد مسوولیت پذیری اجتماعی در نظام سلامت مورد مطالعه : شهرستان ارومیه
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر رابطه فناوری های نوین با کارآفرینی و بهبود عملکرد سازمانی مطالعه موردی فرمانداری ارومیه
مقالات چاپ شده در همايش ها
مطالعه و تبیین نقش آموزش عالی در توسعه پایدار
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی رابطه ویژگی های سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی مورد مطالعه : دانشگاه پیام نور مازندران
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی رابطه سطوح عزت نفس با میزان نشاط در دبیران ورزش شهرستان بابل
مقالات چاپ شده در همايش ها
جستاری نظری در اهمیت و ضررت فرهنگ سازمانی بسط دهنده کارآفرینی در توسعه پایدار
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی عدالت سازمانی ادراک شده از طریق حمایت اجتماعی و نشاط سازمانی مورد مطالعه:کارکنان دانشگاه پیام نور مازندران
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاملی بر بازاریابی در عصر پست مدرن
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه بین مدیریت زمان وکارایی شغلی درمدیریت رویداد
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری صنعت بانکداری ( مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان مازندران)
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش بازاریابی اینترنتی بر توسعه کسب و کار
مقالات چاپ شده در همايش ها
عوامل موثر بر انتخاب ساختار زمانبندی مناسب برای شرکتهای پذیرفته شده در بورس تهران
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی رابطه سرمایه فکری با استراتژی رقابتی مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری ثامنالحجج(ع) استان مازندارن
مقالات چاپ شده در همايش ها
متغیر های تاثیرگذار بر سود آوری شعب بانک ملی شهرستان بابل
مقالات چاپ شده در همايش ها
نقش قدرت وابستگی به برند در دانشگاههای پژوهش محور و کارآفرین در توسعه آموزش عالی
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی توانمند سازی کارکنان جهت ارایه دانشگاه کارآفرین
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی رابطه بین مشارکت در بودجه بندی و عملکرد مدیران در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
مقالات چاپ شده در همايش ها
شناسایی قابلیت های اتوماسیون اداری و بررسی اثربخشی آن در شرکت گاز استان مازندران
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی نقش مدیریت چرخه ی عمر محصول بر قابلیت های توسعه محصول جدید
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر استراتژی مدیریت سبز در بهبود کسب و کار و عملکرد سازمان
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از چگونگی خدمات رسانی شرکت مخابرات در زمینه ( اینترنت، همراه اول )
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر مصرف گرایی بر جامعه و اصلاح مصرف
مقالات چاپ شده در همايش ها
قش قدرت وابستگی به برند در دانشگاههای پژوهش محور و کارآفرین در توسعه آموزش عالی
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیر نام تجاری برند بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان
مقالات چاپ شده در همايش ها
ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده
مقالات چاپ شده در همايش ها
مطالعه رابطه بین خلاقیت، هوش، شخصیت، و دستاورد کارآفرینی مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان
مقالات چاپ شده در همايش ها
استراتژی تحول راهبردی مدیریت
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیر اهمیت و قابلیتهای های بازاریابی بر عملکرد سازمانی در شرکت آتی گستر
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی توانمند سازی کارکنان جهت ارایه دانشگاه کارآفرین
مقالات چاپ شده در همايش ها
رابطه بین رفتار خرید متظاهرانه با ویژگی های شخصیتی افراد و الگوهای مصرفی آن ها ( مورد مطالعه: صنعت پوشاک )
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی نقش رفتار فروش اخلاقی بر اعتماد و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت استان مازندران)
مقالات چاپ شده در همايش ها
ررسی تاثیرقابلیت های بازاریابی بر پیامدهای عملکردی(مطالعه موردی:شرکت های صادرکننده مرکبات شمال کشور)
مقالات چاپ شده در همايش ها
تاثیر عملکرد مدیریت منابع انسانی بر بازاریابی داخلی در جو اخلاقی سازمان (مورد مطالعه اداره امور مالیاتی شهرستان ساری)
مقالات چاپ شده در همايش ها
ررسی رابطه بین سبک های رهبری با فرسودگی شغلی کارکنان در شرکت کاله آمل
مقالات چاپ شده در همايش ها
بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر وفاداری به برند با نقش متغیر میانجی آگاهی از برند در فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه بابل
مقالات چاپ شده در همايش ها
استراتژی های اثربخش تبلیغات
چاپ كتاب
مدیریت بازاریابی دیجیتال
چاپ كتاب
English for management
چاپ كتاب
اطلاعات تماس
نهاد محل اشتغال : دانشگاه ازاد اسلامی واحد ساری
تلفن محل اشتغال : 09111119115
نشاني دستگاه تایید کننده اطلاعات : بنیاد نخبگان مازندران
ایمیل : majid.fattahi59@gmail.com
بستن
فرم
لطفا چند لحظه صبر نمایید ...